social motivation

Experiențe împreună

rezilere-telekom

Din ciclul “Experiente Impreuna” a la Telekom, vreau sa povestesc si eu experienta mea cu ei. Poate ii inspir si pe altii.
Asadar, luna trecuta am fost la Germanos Sebes pentru a cere un stick internet pentru a verifica daca mi-e util in zona unde lucrez. Mi s-a comunicat ca o sa mi-l dea gratis acel stick, doar ca trebuie sa il duc inapoi in termen de 15 zile. Am acceptat. Mi s-a zis ca pentru a putea sa ii faca iesirea stick-ului din magazin trebuie sa imi faca rapid un contract. Mi-a facut repede un contract pe 24 de luni 🙂 am semnat si am plecat cu plasuta dupa mine.
Bun. Pana aici totul ok.
Buba eu am fost, recunosc. M-am dus inapoi cu stick-ul dupa 20 de zile, stick-ul neavand acoperire in zona mea. Ei bine, cand m-am intors mi s-a spus cu zambetul pe buze ca mi s-a activat automat abonamentul si ca nu mai poate sa mi-l rezilieze. Le-am raspuns cu acelasi zambet pe buze ca nu o sa platesc un abonament care nu ma ajuta DELOC timp de 2 ani de zile. In fine, a venit si seful de magazin si mi-a explicat ca in niciun caz acel contract nu mai poate fi reziliat saaaaau, daca chiar vreeeau, sa platesc toata contravaloarea aferenta abonamentului de 24 de luni. Mi s-a facut rau. A fost pentru prima oara cand mi-a fost ciuda ca tatal meu m-a invatat sa vorbesc frumos si sa nu injur oamenii , pentru ca sunt o domnisoara. Si pentru ca #tatiistiu
Nu va mai povestesc ca am iesit din magazin si am sunat la suport clienti. De doua ori, jumatate de ora fiecare conversatie. Si tot de doua ori mi s-a inchis telefonul in nas in timp ce asteptam sa fiu redirectionata spre alti si alti colegi de la alte departamente. Bine, nu va mai povestesc.
Dar o sa va povestesc cum am sunat la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor si am mai stat inca o jumatate de ora sa le explic ce am patit. Am fost ajutata sa scriu o plangere impotriva Telekom Romania, plangerea fiind inregistrata in data de 17.11.2016. Ei bine in data de 05.12.2016, in sfanta zi de sarbatoare, am fost sunata de catre Germanos Sebes sa ma duc sa inapoiez stick-ul internet si sa semnez contractul de reziliere. “Decat” atat.
Sa va spun cu cata satisfactie am intrat eu azi in magazin? Sa va spun? Ah, ce bine a fost.
Asadar, dragi consumatori, apelati cu incredere la Protectia Consumatorului. Fac minuni 🙂

Leave a Reply

