juicy marketing

De ce să apelezi la o agenție de marketing?

 

lauren-mancke-60627

De ce să apelezi la o agenție de Marketing pentru afacerea ta?

Să ne înțelegem de la bun început. Marketing-ul NU trebuie să lipsească din planul tău de afaceri.

Nu contează cât de mare sau mic ești.

 Dacă ești la început de drum ai nevoie de brand awarness, să faci cunoștință cu clienții tăi,  să-ți pui în valoare produsele sau serviciile etc. Dacă ești o firmă mijlocie trebuie să ai grijă de clienții tăi și să îi atragi pe clienții potențiali pentru că piață se dezvoltă constant și trebuie să ți pasul cu tendințele în online. Iar dacă ești firmă mare probabil ai înțeles foarte bine beneficiile acestui departament în cadrul unei firme și știi foarte bine că un specialist în marketing e de nelipsit în business.

Dar nu despre importantă marketing-ului vreau să va povestesc azi.

 Să angajezi o echipă internă de marketing sau să apelezi la o agenție de marketing externă? Aceasta e întrebarea!

Sfatul nostru prietenos este, mai ales dacă ești un proprietar de afaceri mici (!), să iei în considerare colaborarea cu o agenție de marketing și publicitate. Iată de ce:

  1. Timpul

Repetă după mine: Timpul este cea mai importantă sursă a mea!

Când ai o firmă trebuie să fii prezent pe piață și să răspunzi în timp real nevoii consumatorilor tăi.

Ei bine, angajarea unui om într-o firmă alături de procesul de inițiere în  cadrul companiei și înțelegerea rolului lui poate să îți epuizeze timpul atât de prețios afacerii tale. Unele întreprinderi pot petrece câteva luni la procesul de formare a unui nou angajat. Chiar și după ce se termină acest proces de inițiere, tot va trebui să îți petereci timp cu monitorizarea lui și să te asiguri că și-a înțeles task-ul.

Cu o agenție de marketing și publicitate este o relație mult mai dinamică. Nu au nevoie de training-uri de formare, nu o să va deranjeze cu întrebări inutile, nici măcar nu au nevoie de un spațiul în cadrul companiei tale! 🙂

O echipă de marketing va știi foarte bine ce are de făcut odată ce obiectivele tale sunt stabilite. Și cu siguranță rezultatul va fi mult mai bun dacă la un proiect lucrează o echipă întreagă (cum este o agenție de marketing și publicitate) sau dacă lucrează un singur om. Iar acest lucru te eliberează pe tine de un stres în plus și vei avea mai mult timp de a face ce știi tu cel mai bine: să îți administrezi afacerea.

2. Vei economisi bani

O agenție de marketing este mult mai puțin costisitoare.

Uite cum:

  •  Nu mai trebuie să plătești impozitul după salarii, deoarece cu agenția se lucrează sub un contract de colaborare. Mai mult, costurile cu o agenție de marketing sunt considerate cheltuieli eligibile pentru o firmă.
  •  Nu mai trebuie să plătești orele suplimenatre, care pot apărea pentru a duce la bun sfârșit un proiect de marketing
  • Nu mai trebuie să plătești în plus instrumentele necesare pentru a desfășura o campanie de marketing bine targetată.

Dacă credeți că aceste sunt cheltuieli minuscule, haideți să facem niște calcule să vedem exact despre ce vorbim:

Marketing Specialist  = aprox 3000 lei/luna   => cheltuielile angajatorului sunt de 5400/ luna

IT Specialist: aprox 9000lei/luna   => cheltuielile angajatorului= 15750 lei/luna

Copywriter (cel care se ocupa de continut): 2700 lei/ luna  => 4800 lei

Design: aprox 2700lei/luna  => cheltuielile angajatorului = 4800 lei

Bine, de cele mai multe ori la domeniile de IT, copywriter sau design se contactează cineva din exterior. Ceea ce face că rezultatul tău să fie și mai greu de atins, atâta timp cât nu există comunicare între toți care lucrează pentru ine.

Tuturor acestor cheltuieli se adaugă costurile unei campanii în rețelele de socializare sau campaniilor AdWords.

Într-o agenție de marketing plătești toate aceste servicii o singură data și, dacă s-au stabilit foarte clar obiectivele, rezultatul este exact acela dorit de tine pentru business-ul tău.

  1. Diversitate

Când apelezi la o agenție de publicitate, nu apelezi la un specialist în marketing, ci apelezi la o întreagă echipă. Fiecare persoană din echipă aia e foarte bun la meseria lui: design specialist, marketing specialist, copywritter, Web designer, web developer etc

    4. Vei avea acces la o echipă de experți

Concurență, în orice business, este acerbă. Companiile sunt dispuse să plătească foarte mulți bani pentru a se diferenția de concurență, iar pentru asta are nevoie de specialiști în acest domeniu. Pentru acești specialiști în marketing ai nevoie de un buget măricel pentru a-l reține doar pentru tine. Ei bine, într-o agenție de marketing și publicitate nu ai la dispoziție un singur expert, ci o echipă de experți.

Pe scurt:

Există o mulțime de motive pentru care oamenii aleg o agenție de marketing sau pur și simplu aleg să păstreze totul în curtea lor. Ambele sunt moduri complet fiabile de a dezvolta o afacere.

Cu toate acestea, agențiile oferă diversificare de competențe, predictibilitate, și da, sunt mai avantajoase pe termen lung.Tocmai de aceea, multe întreprinderi constată că a apela la o agenție de publicitate este cel mai bun mod de a dezvoltă afacerea lor.

În cazul în care te întrebi în acest moment dacă colaborarea ar fi o decizie profitabilă pentru afacerea ta, noi, echipă Oglas, am fi bucuroși să aruncăm o privire la afacerea ta și să va oferim o evaluare corectă a situației.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s